سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش تیم فنی دریچه فناوری اطلاعات؛ آقای راحت خیلی بی اعصاب بود. کلافه ی کلافه. آخه تقریباً به عصر نرسیده شارژ گوشیش تموم می شد. از زمانی که گوشی جدیدش رو که نمی خوایم بگیم (ای فون) خریده بود همش داشت با این گوشیش بازی می کرد.( آخه آقای راحت همیشه گوشی هاش مشکل دار می شن و مجبوره تعویضشون کنه.) انواع و اقسام بازی ها و نرم افزارهای جدید. اصلاً مهلت نمی داد این نرم افزار کدش خشک شه بعد نصب کنه. بهرحال این بازی کردن ها حتی به باتری اپل هم فرصت نفس کشیدن نمی ده و به 2-3 ساعت نرسیده آلارم low battery نمایان می شه و خلاصه اخم های راحت رو در هم می تنه.

یبار هم یادمه که راحت به بیرون شهر رفته بود، یه روز زمستونی و پربارون که باز شارژ گوشیش تموم شد و به مدت 3 ساعت همه از راحت بی خبر بودن و البته نگران. ولی بهرحال پیداش شد و فهمید که یه کاری باید بکنه. آخه شارژر همیشه دم دست آدم نیست که.

فردای اون روز راحت باتفاق دوستاش دقیق و متخصص راهی بازار شد و تصمیم گرفت هرطور که شده یه باتری بک آپی چیزی بخره.

اونجا بود که با پاور بانک آشنا شد و دید انواع و اقسام مختلف این ساخته دست بشر در شکل و شمایل های مختلف و البته قیمت های گوناگون توی بازار هست.

با برند pqi که مواجه شد چشاش برق زد. هم قیمتش مناسب بود و هم اندازش خوب بود ولی اگه میشد بجای استفاده از کابل شارژ اورجینال اپل که ماشاالله هم طولش زیاده و هم دست و پا گیر، یه چیزی تعبیه می شد که کم دردسرتر بود و حملش راحت تر خیلی بهتر می شد.

i-Power 5200

ولی به هرحال اینم گزینه مناسبی بود چون دو بار شارژ کامل گوشی راحت رو جواب می داد مضاف بر اینکه تبلت و دوربین و خلاصه هر چیزی که یه پورت از جنس usb داشت رو جواب می داد. 5200 میلی آمپر عدد خیلی مناسبی بود.

خلاصه راحت شروع کرد به بازی کردن و این دفعه بر خلاف دفعات قبلی خیالش راحت بود که حتی اگه شارژ گوشیش تموم شه دیگه جای نگرانی نداره و همیشه در دسترسه.

اما آقای دقیق که طبق معمول عادت داره همه چیز رو خوب برسی کنه و از کوچکترین نکات نیز نگذره پس از درخواست آقای راحت برای خرید باتری بک آپ یا پاور بانک و یا اسم فارسیش که از همه طولانی تره (منبع ذخیره انرژی قابل حمل) به همراه آقای متخصص به بررسی اون پرداختن.

بعد از انتخاب آقای راحت که بلافاصله چشمش i-Power 5200 رو گرفت من یعنی آقای متخصص وارد عمل شدم. بعد توسط یکی از دوستانم که در شرکت گارانتی این محصول کار می کنه تونستم این محصول رو برای کالبد شکافی بگیرم .

81npjFCJ-QL._AA1500_

این مدل از نظر طراحی ظاهری بلافاصله حس خوب و لذت بخشی رو به من القا کرد که در همون نگاه اول امتیاز طراحی رو از آقای متخصص گرفت.

بعد از کلی فشردن کلید پاور که روی دستگاه بود امتیاز جانمایی مناسب رو هم از آقای متخصص گرفت چون این کلید بغیر از روشن کردن دستگاه وظیفه نمایش میزان ذخیره انرژی رو هم بر عهده داره.

یکی دیگه از تست­های آقای متخصص نحوه ارتباط دستگاه به سایر تجهیزات بود که این دستگاه خیلی هوشمندانه بعد از اتصال به هر وسیله ای شروع به شارژ اتوماتیک اون میکنه.

بعد از همه این موارد از باتری 5200mAh این پاور بانک هم تمی شه گذشت که برای حداقل دو بار شارژ گوشی آقای راحت و البته خود من هم کافی بود.

طبق اعلام شرکت سازنده طول عمر 5?000 ساعت و همینطور وزن 140 گرمی این دستگاه باعث شد که آقای متخصص نمره قبولی رو بدون معطلی به این مدل بده.

در ضمن یکی دیگه از دلایل گرفتن نمره قبولی این دستگاه از آقای متخصص گارانتی معتبر اون بود.

البته دو تا ایراد جزئی هم به این دستگاه وارد بود که البته آقای متخصص از اونها نگذشت. اولین ایراد رو میشه به پوشش روی بدنه دستگاه که از نوع براقه گرفت که اثر انگشت و احتمالا خط و خش رو بعد از استفاده طولانی مدت رو خودش نشون میده.

دومین ایراد هم که البته آقای متخصص از اون بعنوان ایراد بنی اسرائیلی یاد میکنه لوپ شدن انرژی در داخل دستگاه می­باشد. یعنی اگه با استفاده از کابل دستگاه شما ورودی و خروجی را به یکدیگر وصل کنید این مدل جریان را قطع نمیکنه و این چرخه تا زمان اتمام باتری ادامه داره.

البته مزایای دستگاه انقدر زیاد بود که این دو مورد باعث عدم انتخاب دستگاه نشه و آقای متخصص در مجموع به این پاور بانک نمره قبولی داد و آقای راحت رو از دردسرهای زود تموم شدن شارژ گوشی نجات داد.






تاریخ : چهارشنبه 93/5/29 | 7:26 صبح | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.