سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ فرض کنید در زمانی که شما نیاز مبرم به استفاده از اینترنت دارید کارشناسان واحد پشتیبانی بدلیل نامناسب بودن زمان (ساعت 22:00)، نبود امکانات، تعدد مشترکانی که مودم (ارتباط اینترنتی) آنها دچار مشکل شده نمی‌توانند به تعهدات خود به موقع عمل کنند، چه خواهید کرد؟ یا از انجام کار پشیمان می‌شوید یا به دوستان و یا آشنایان مراجعه می‌کنید و یا لحظات پر استرسی را برای درست شدن مودم خود می گذرانید؟ در ضمن شما سرویس وایمکس را با صرف هزینه زیاد، نسبت به سایر سرویس‌ها (که البته با توجه به کیفیت وایمکس بسیار ارزشمند است) تهیه نموده‌اید و بدون اطلاع از وضعیت سلامتی سخت افزاری و سایر پارامترهای نرم افزاری از آن استفاده می‌کنید که این امر موجب کاهش عمر مفید دستگاه شما و همچنین کیفیت یا همان سرعت اتصال به اینترنت می‌شود.


 

با توجه به حضور سرویس دهنده های اینترنتی که از تکنولوژی وایمکس برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند، مانند مبین نت و ایرانسل حضور نرم افزاری قدرتمند و با کاربری ساده که بتواند اکثر مشکلات کاربران این سرویس  را به سرعت حل کند بسیار احساس می‌شود. دکتر وایمکس نرم افزاری است که هیچ نمونه داخلی و یا خارجی ندارد، و می تواند به عنوان ابزاری بسیار کارآمد در خدمت کاربران وایمکس برای رفع مشکلات آنها در هر زمانی باشد، از آنجا که برای رفع هریک از مشکلات مودم وایمکس باید وقت و هزینه زیادی را صرف کنید بهترین راهکار، استفاده از نرم افزاری می‌باشد که در هر زمانی بتواند به سادگی یک کلیک مشکل مودم شما را حل کند.

چه کسانی می توانند از دکتر وایمکس استفاده کنند؟
همه کاربران سرویس وایمکس می توانند از نرم افزار دکتر وایمکس استفاده کنند اما این نرم افزار بیشتر برای کسانی مفید خواهد بود که:
1- مشکل افت سرعت در استفاده از اینترنت را دائما تجربه می‌کنند
2- برای رفع مشکل مودم خود زمان زیادی را منتظر پاسخ کارشناسان پشتیبانی می‌مانند
3- نیاز به رفع سریع مشکلات مودم خود دارند
4- مایلند که مودم را از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مورد بررسی صحت عملکرد قرار دهند


قابلیت‌های کلیدی نرم افزار دکتر وایمکس:
- دارای مجوز تکثیر وانتشار نرم افزار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
- بررسی کیفیت اتصال به شبکه
- بررسی سخت افزار مودم از نظر سالم بودن
- بررسی صحت عملکرد نرم افزاری مودم
- تغییر نام WiFi
- تغییر رمز WiFi
- کمک به شما در سیگنال یابی مجدد (در جابجایی های مودم بسیار موثر است)
- باز سازی اتصال به شبکه وایمکس
- تنظیم ساعت روشن و خاموش شدن مودم برای حفظ طول عمر مودم بدلیل اینکه اکثر کاربران مودم خود را دائما روشن می گذارند.
- و...






تاریخ : دوشنبه 93/7/7 | 7:52 صبح | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.