سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همیشه برآورده کردن نیازهای کاربران یکی از دغدغه های شرکت های تولید کننده است به خصوص اگر دستگاه دستگاه مورد نظر ابزاری باشد که کلید ورود کاربر به دنیای تکنولوژی باشد.
شرکت ایسوس که یکی از تولید کنندگان بسیار قدرتمند در این زمینه است با عرضه جدیدترین محصول  خود سعی کرده تا انتظارات مورد نظر کاربر را برای داشتن یک دستگاه خوب برآورده کند.


 
سری zenbook این برند که نازک ترین و سبک ترین  لپ تاپ های تولیدی این شرکت است قبلا دستگاه هایی مثل UX31E و UX21E را وارد بازار کرده، حالا جدیدترین عضو این خانواده UX32LN است که با وزن فوق العاده 1 کیلو 450 گرم توانسته به عنوان یک لپ تاپ قدرتمند و زیبا نظر کاربران را به خود جلب کند.
این دستگاه علاوه بر ظاهر بسیار مناسب و زیبایی که دارد با پردازنده نسل چهارمی intell خود و صفحه نمایش 13.3 اینچی مجهز به پنل IPS FHD و کیفیت FULL HD می تواند انتظارات کاربران ایسوس را بر آورده کند.


از مشخصات دیگر UX32LN می توان به 4 گیگابایت حافظه داخلی و توان حداکثری 1 ترابایت هارد دیسک که در بعضی از مدل ها با 128 گیگ حافظه SSD همراه است اشاره کرد. ناگفته نماند این لپ تاپ توانایی پشتیبانی از جدیدترین استاندارهای موجود را داراست .
 






تاریخ : چهارشنبه 93/5/15 | 7:31 صبح | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.