سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بیشتر افراد در سایت های مختلف ارائه خدمات ایمیل، حساب کاربری دارند و مدیریت یکپارچه و همزمان ایمیل ها یک مشکل اساسی است، زیرا نصب اپلیکیشن های اختصاصی هر سرویس علاوه بر اشغال کردن فضای داخلی گوشی نمی تواند کاربرد مناسب را داشته باشد. با استفاده از این نرم افزار SolMail – All-in-One mail app می توانید تمامی ایمیل های خود، در سرویس های مختلف را به صورت همزمان و یکپارچه مدیریت کنید. برنامه از ایمیل های گوگل، یاهو، msn و تعدادی از سرویس های معروف پشتیبانی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی برای تمامی سرویس ها، امنیت بالا در مراقبت از اطلاعات شخصی، سرعت بالا در برقراری ارتباط و ... اشاره کرد. در ضمن برنامه از پروتکل های معروف و رایج IMAP/SMTP/POP3 برای برقراری ارتباط استفاده می کند.

عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 7.3 مگابایت
 • نسخه: 2.0.1
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر






تاریخ : دوشنبه 93/7/7 | 7:48 صبح | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

مرور صفحات وب با Opera Mini browser for Android v7.5.5

Opera Mini browser for Android پرسرعت ترین مرورگر اندروید در جهان می باشد. از نظر سرعت، اپرا جزء یکی از پر سرعت ترین و کارآمد ترین مرورگر برای اندروید است که دارای تنظیمات بسیاری می باشد. از نظر محیط، استفاده از این مرورگر بسیار آسان می باشد و می توانید خیلی راحت و با سرعت بالا آن را اجرا کنید. از نظر صرفه جویی در هزینه، اپرا تا بیش از 90% با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های فشرده سازی، هزینه اینترنت شما را کاهش می دهد. استفاده از تمامی امکانات این برنامه کاملا رایگان می باشد. از ویژگی های این برنامه بالا بودن سرعت نوشتن آدرس سایت و قابلیت ثبت در لیست علاقه مندی ها، باز کردن نامحدود تب و صفحات هوشمند، ترجمه صفحات وب، خواندن آسان و استاندارد صفحه ها و … می باشد.











تاریخ : پنج شنبه 93/6/27 | 8:9 صبح | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

وبگردی بدون محدودیت با Puffin Web Browser v4.0.0.791

Puffin Web Browser یکی از بهترین و بدون شک محبوب ترین مرورگر اینترنتی صفحات وب برای سیستم عامل اندروید است که تجربه وبگردی با سرعتی خیره کننده و با کیفیت عالی را به شما هدیه می دهد. این مرورگر همانند دیگر مرورگرهای عرضه شده که صفحات وب را برای اسمارت فون ها فشرده و کم حجم می کند نیست! بلکه با اندازه و کیفیت واقعی صفحات را به شما نمایش می دهد و تجربه وبگردی بسیار سریع و روانی را به کاربر می دهد. از ویژگی های این مرورگر قدرتمند می توان به بارگذاری سریع صفحات، پشتیبانی کامل از عناصر جاوا اسکریپ و بارگذاری سریع، مشاهده صفحات وب با سایز و کیفیت واقعی، پشتیبانی از فایل های فلش و امکان پخش ویدیو و بازی و داشتن ماوس مجازی که یکی از بهترین قابلیت هاست، اشاره کرد.






تاریخ : پنج شنبه 93/6/27 | 8:7 صبح | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

تلویزیون اینترنتی با IPTV Pro v2.9.0 Patched

برنامه IPTV Pro به شما این امکان را می دهد که توسط گوشی خود شروع به تماشای کانال های مختلف تلویزیونی کنید. تمامی شبکه های در این برنامه به صورت رایگان قابل پخش خواهند بود اما برای استفاده از آن باید حتما یک سرویس اینترنت به گوشی شما متصل باشد چرا که تمامی کانال ها از طریق اینترنت به برنامه متصل می شود. با باز کردن برنامه شما یک لیستی را مشاهده می کنید که می توانید با اضافه کردن کانال های مختلف به آن یک پلی لیست درست کنید. پشتیبانی از لیست پخش M3U و XSPF، نمایش شبکه یا لیست کانال های تلویزیون، نمایش رایگان کانال ها و … از ویژگی های این برنامه می باشد.

 

ویژگی های نسخه 2?10?2:

اضافه شدن زبان های جدید

قابلیت اضافه کردن زبان جدید توسط کاربر

قابلیت سفارشی سازی EPG

 






تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:37 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

ساخت ترول با Memedroid Pro v4.0.41

با استفاده از برنامه Memedroid می توانید شروع به طراحی شکل های فانتزی و خنده دار در گوشی های هوشمند اندروید نمایید. با برنامه فوق می توانید شخصیت های جالب ترول را طراحی کنید. ترول یکی از جدیدترین و معروف ترین شخصیت های اینترنتی می باشد که با استفاده از این برنامه می توانید انواع شخصیت های ترول را همراه با متن و صحنه های دیگر طراحی و منتشر کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به دریافت آنلاین چهره های جدید نولید شده توسط دیگر کاربران، قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر در تویتر، WhatsApp، فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی، گالری عمومی ( خواندن دیگر داستان های طراحی شده توسط کاربران )، قابلیت رتبه بندی داستان های طراحی شده، محیط کاربرپسند و … اشاره کرد. در این نسخه قفل برنامه به طور کامل برداشته شده است و می توانید از قابلیت های نسخه حرفه ای به طور کامل استفاده کنید.

 

ویژگی های نسخه 4?0?41:

امکان ویرایش و اضافه کردن روشنایی و عمق به تصاویر

امکان ویرایش کامنت های ارسال شده برای تصاویر

قابلیت پاسخ دادن به کامنت ها

بهینه سازی برنامه






تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:37 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

دوست یابی با Badoo Premium v2.47.6

Badoo Premium یک مسنجر و شبکه اجتماعی بسیار جالب می باشد که با عضویت در آن می توانید موقعیت جغرافیایی خود را وارد کرده و با دیگران در ارتباط باشید. این برنامه پس از ثبت موقعیت مکانی شما، تمامی افرادی که در اطرافتان به این شبکه متصل هستند را پیدا کرده و به شما معرفی می کند. حال وظیفه شماست که پیام دهید و آن ها را به یک نوشیدنی دعوت کنید. در این برنامه شما می توانید خصوصیات اخلاقی خود را وارد کنید تا دیگران قبل از پیام دادن به شما آن ها را مطالعه کنند. روزانه بیش از 100 هزار نفر در این شبکه عضو می شوند و در آینده ای نه چندان دور به یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی تبدیل خواهد شد.






تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:37 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

پلیر قدرتمند به همراه پوسته ها با Poweramp Music Player v2.0.9-build-v564 With HD Skins

Poweramp Music Player یکی از بهترین و کامل ترین برنامه های پخش فایل های صوتی است که برایاندروید عرضه شده است. این پلیر با پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و پخش موزیک با کیفیت بالا به عنوان محبوب ترین پلیر اندروید شناخته شده است. به کمک این پلیر می توانید آهنگ های خود را در محیطی زیبا و دلنشین پخش کنید و از شنیدن موزیک با صدای طبیعی لذت ببرید. از وِیژگی های این پلیر می توان به داشتن 10 باند اکولایزر، باس جداگانه و تنظیمات برای صدای زیر و بم، امکان دانلود کاور آلبوم، قابلیت ویرایش تگ آهنگ ها، دارا بودن 4نوع ویجت زیبا برای هوم اسکرین، ویجت برای لاک اسکرین، داشتن تم های متنوع، قابلیت جستجوی سریع بین پوشه ها و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.











تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:36 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

تماس های رایگان با Viber v5.0.0.4083

Viber یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های برقراری تماس های صوتی و ارسال پیامک به صورت نامحدود و رایگان است که به شما این امکان را می دهد با دوستان خود از هرکجای دنیا که هستید، پیام متنی و یا تماس رایگان از طریق اینترنت داشته باشید. این برنامه دارای بیش از 90 میلیون کاربر در سراسر جهان است و یکی از سریع ترین مسنجرهای ارسال متن و تماس صوتی و تصویری است که برای اندروید عرضه شده است. کیفیت ارسال و دریافت در این برنامه بسیار بالا است و به راحتی می توانید از تمامی امکانات این برنامه بدون داشتن هیچگونه تجربه خاصی استفاده کنید. به کمک این برنامه می توانید فایل های صوتی تصویری ارسال کرده و یا متنی را به صورت گروهی به دوستان خود بفرستید. برای استفاده از این برنامه تنها کافی است طرف مقابل هم این برنامه را در گوشی خود داشته باشد تا شما بتوانید به او دسترسی داشته باشید. پس از نصب و اجرا، این برنامه به صورت خودکار در بین مخاطبین شما اقدام به جستجو می کند و هر شخصی که وایبر داشته باشد به صورت خودکار به لیست دوستان وایبری شما اضافه می کند. از ویژگی های این برنامه می توان به کیفیت بسیار بالای صدا، ارسال تصویر، ارسال موقعیت جغرافیایی خود در قالب پیامک، برقراری ارتباط کاملا رایگان با کاربران این برنامه در آیفون و اندروید و محیطی بسیار زیبا و کاربرپسند اشاره کرد. همچنین اضافه شدن قابلیت شخصی سازی پیام ها و صدای هشدار، تم جدید برای صفحه گفتگو و رفع چند باگ در وژن جدید را می توان ذکر کرد.











تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:35 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

پخش و دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی با Iromusic v1.0

Iromusic برنامه ای است که برای شما نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بالا ایفا می کند. با استفاده از این برنامه ایرانی شما می توانید بعد از باز کردن برنامه و اتصال به سرور لیستی از جدیدترین موزیک های پخش شده را مشاهده کنید. قبل از دانلود آنها می توانید به صورت آنلاین موزیک ها را گوش داده و در صورت تمایل آنها را دریافت کنید. در قسمت تنظیمات این برنامه می توانید مشخص کنید آهنگ ها با چه کیفیتی به شما نشان داده شوند.






اندروید 2.0 و بالاتر
538 کیلوبایت

دانلود Iromusic v1.0







تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:32 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

مجله روز با Sofa v1.0

Sofa نام برنامه فارسی می باشد که توسط آن می توانید به اخبار های روز دسترسی داشته باشید. این برنامه حکم یک مجله می باشد که به صورت روزانه آپدیت می شود. این برنامه در اصل با نام کاناپه و زرورق شناسایی می شود. زیرا با داشتن این برنامه کافی است روی کاناپه نشسته و شروع به خواندن تمامی اتفاقات اطراف خود کنید. این برنامه اخبارها را به صورت ورزش، تکنولوژی، سفر، سلامت، مد، سینما و آشپزی دسته بندی کرده است. با این برنامه می توانید ساعت ها خود را سرگرم کنید.





اندروید 2.3 و بالاتر
2.18 مگابایت

دانلود Sofa v1.0







تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:31 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.