سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سونیک در اندروید با Sonic Jump Fever v1.2.0

اگر شما هم بازی های کنسول های قدیمی مانند سگا را بازی کرده باشید، بازی Sonic Jump Fever را خواهید شناخت. مراحل مختلفی که در بازی سونیک پیش رو دارید، همه را باید با پرش های بلند خود طی کنید. اگر بتوانید در مسیر های جهش کنید که بیشترین تعداد حلقه های طلایی را دارد، می توانید با کامل ترین امتیاز مراحل را طی کنید. تعداد حلقه های جمع آوری شده از این لحاظ حائز اهمیت است که جان سونیک را در برابر خطراتی مانند تیغ ها و موارد مشابه حفظ می کند. در نسخه پیش روی شما از بازی، امکان به اشتراک گذاری امتیاز در شبکه های اجتماعی، به منظور رقابت با دوستانتان وجود دارد. همینطور می توانید شخصیت سونیک را ارتقا دهید تا با قدرت و سرعت بیشتری بتوانید حرکات پرشی را انجام دهید. در نسخه جدید بازی، بهینه سازی نتایج روی صفحه نمایش باعث شده تا به راحتی بتوانید امتیاز های کسب شده را مقایسه نمایید. همینطور تغییراتی در منو های مختلف و سریع باز شدن فیس بوک در منوی اصلی صورت گرفته است.

اندروید 4.0 و بالاتر
42.53 مگابایت

دانلود Sonic Jump Fever v1.2.0







تاریخ : دوشنبه 93/6/31 | 1:35 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

تاکسی دیوانه با Crazy Taxi™ City Rush v1.1.0

Crazy Taxi™ City Rush نام بازی جدید کمپانی سگا است. شما در نقش یک راننده تاکسی هستید که همه مسافرانش برای رسیدن به مقصد خود عجله دارند. به این ترتیب شما باید در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را به مقصد برسانید. البته لازم به ذکر است که نمی توانید با تصادف و وارد کردن آسیب به مسافرانتان، به هدف بازی دست یابید. استفاده از حرکات مارپیچ و رانندگی در مکان هایی غیر از خیابان برای شما مجاز است. حتی می توانید برای زودتر رسیدن به مقصد از وسط پارک ها و پیاده رو های شهر نیز عبور نمایید. بازی Crazy Taxi می تواند با دارا بودن حجم نه چندان بالا، کیفیت گرافیکی بالا، افکت صوتی مناسب و گیم پلی ساده خود، نظر اکثر کاربران اندرویدی را به خود جلب نماید.






تاریخ : دوشنبه 93/6/31 | 1:34 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

فوتبال واقعی با FIFA 15 v1.1.0

با بازی FIFA 15، شاهکار کمپانی EA Mobile Sports بازی محبوب فوتبال را با گرافیک واقع گرایانه تجربه کنید. بیش از 10?000 نفر بازیکن از 500 تیم معتبر جهان، در این بازی انتظار شما را می کشند تا با استفاده از هر یک وارد مسابقات پر هیجان فوتبال شوید. از ویزگی های این بازی می توان به بیش از 30 لیگ رسمی و معتبر جهان مانند لیگ برتر انگلستان، لالیگا اسپانیا، بوندسلیگا آلمان و غیره ، بیش از 500 تیم مجاز و بیش از 10،000 بازیکن با مشخصات کامل، بازیکنان ستاره ای مانند کاکا، وین رونی، جرارد پیکه، کریم بنزما با چهره هایی بهتر از سایر ورژن ها، بیش از 30 استادیوم معتبر و معروف جهان ، به روز شدن دکمه های کنترل بازی برای کنترل بهتر توپ، ضربات آزاد و پنالتی ها و بهتر شدن زاویه دید بازی و چرخش واقعی 360 درجه ای در بازی و همچنین بازسازی کردن نوع زدن ضربات ایستگاهی است.

اندروید 2.3 و بالاتر
19.75 مگابایت

دانلود FIFA 15 v1.1.0






تاریخ : دوشنبه 93/6/31 | 1:31 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

شمشیر زن پلاسما با Don’t Run With a Plasma Sword v1.0.6

به شمشیر زن بازی Don’t Run With a Plasma Sword کمک کنید تا با موجودات بیگانه فضایی که همه جا را اشغال کرده اند مبارزه کند. موجودات بیگانه همه خیابان ها و راه های فرعی را بسته اند و تنها راه، عبور از میان آنها و مبارزه تا سد حد مرگ است. تعداد دشمنانتان در ابتدا کم و قدرت آنها کم است اما با گذشتن از مراحل ابتدایی بازی با غول های فضایی قدرتمند تر و عظیم جثه تری مواجه خواهید شد که عبور از سد آن ها به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود. تعداد مهارت های شمشیر زن بازی رو به رشد است و کم کم مهارت های استادانه تری را برای رو به رو شدن با دشمنان خود بدست خواهد آورد. تعداد مهارت های کسب شده را می توانید در منوی Skills مشاهده نمایید.

اندروید 4.0 و بالاتر
44.24 مگابایت

دانلود Don"t Run With a Plasma Sword v1.0.6







تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:24 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

بازسازی شهر با Family Guy The Quest for Stuff v1.0.15.1

Family Guy The Quest for Stuff یک بازی در سبک ماجراجویانه است که در آن وظیفه بازسازی و باز گرداندن آبادانی شهر به عهده شماست. شهر به علت نبرد با مرغ غول پیکر آسیب دیده و هرج و مرج و بی نظمی همه جا را فرا گرفته است. شما در نقش پیتر گریفین که یکی از شهروندان این شهر است ظاهر خواهید شد. پیتر از همه استعداد ها و توانایی های خود برای بازسازی شهر خود استفاده خواهد کرد. می توانید شهر خود را پاک کرده و تزیین نمایید. از ویژگی های دیگر بازی Family Guy می توان به امکان آنلاک کردن لباس های خنده دار برای شخصیت های خود ( مانند پری دریایی پیتر، بیکینی ملبس باتلاق، و رمبو لوئیس ) و همینطور ارسال شخصیت های خود را برای ماموریت های مضحک بازی اشاره کرد.






اندروید 2.3 و بالاتر
49.77 مگابایت

دانلود Family Guy The Quest for Stuff v1.0.15.1







تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:22 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

بدلکاری با STUNTMAN 3D v1.3

آیا شما هم به حرکات نمایشی با موتور سیکلت علاقه مندید؟ در بازی STUNTMAN 3D می توانید انواع حرکات نمایشی را با موتور های پرشی انجام دهید. محیط های ویژه بدلکاری به ترتیب در طی مراحل به نمایش در می آید. با طی کردن مراحل ابتدایی بازی، گیم پلی سخت تر خواهد شد و مکان ها و موانعی دشوار تر به نمایش در می آیند که هیجان زیادی را در شما ایجاد خواهد کرد. می توانید موتور سیکلت و همچنین راننده آن را به هر شکلی که بیشتر با سلیقه شما جور باشد، تغییر شکل دهید. استفاده از کیفیت صدای HD  و گرافیک کاملا سه بعدی با دوربینهای نمایشی متعدد، از ویژگی های اصلی بازی STUNTMAN 3D می باشد.




اندروید 2.3 و بالاتر
42.53 مگابایت

دانلود STUNTMAN 3D v1.3






تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:19 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

زندگی به سبک سیمز با The Sims™ FreePlay v5.7.0

در بازی The Sims™ FreePlay زندگی رویاهایتان را در فضای مجازی بازی هر طور که بیشتر می پسندید، می سازید. شما باید شروع به ساختن زندگی مجازی خود کنید و با استفاده از امکاناتی مانند انواع شخصیت ها، اتاق های آماده، انواع دکورهای متنوع برای منزل و حیوانات خانگی که در اختیارتان قرار می گیرد، زندگی شخصی خودتان را سامان دهید. هرچه خانه و چیدمان زندگی شما خلاق تر باشد امتیاز بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت. یکی از کارهای مهمی که باید در این بازی انجام دهید این است که شخصیت های زندگی مجازی خود را انتخاب کنید و بین آن ها تقسیم وظیفه کنید. بازی به دلیل نامحدود بودن این امکان را دارد که خانه های متفاوت با شخصیت های متنوع تر را بسازید. The Sims™ FreePlay به دلیل گستردگی که دارد یکی از پرفروش ترین بازی های موجود در بازار می باشد. نسخه جدید بازی، شامل به روز رسانی عمده ویژگی های زندگی مجازی برای واقعی جلوه کردن آنها می باشد.

اندروید 2.0 و بالاتر
21.15 مگابایت

دانلود The Sims™ FreePlay v5.7.0







تاریخ : دوشنبه 93/6/24 | 12:17 عصر | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

شیاطین زامبی با Zombie Evil v1.14

در بازی Zombie Evil دکتری به نام اویل، بر این باور است که نژاد بشر بزرگترین تهدید برای پیشرفت مداوم زمین می باشد، و زامبی ها بهترین گونه در بین موجودات و وارث حقیقی زمین هستند. دکتر اویل برای نابودی انسان ها، ارتشی عظیم از زامبی تشکیل می دهد و بشر را درگیر نبردی سخت با آنها می کند. شما یکی از ناجیان زمین هستید و باید تا آخرین نفس با زامبی ها بجنگید و آنها را نابود کنید. این بازی شامل 126 مرحله با 21 صحنه کلاسیک، 6 شخصیت با 5 مهارت مختلف، 3 نقشه از جهان، 19 نوع زامبی متفاوت و مهارت های گوناگون برای نابودی زامبی ها می باشد. در نسخه جدید از بازی Zombie Evil، برخی از باگ های ورژن های قبل بر طرف شده است.

اندروید 2.2 و بالاتر
30.44 مگابایت

دانلود Zombie Evil v1.14







تاریخ : یکشنبه 93/6/23 | 10:25 صبح | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

والیبال ساحلی با Beach Volleyball World Cup v1.0

بازی والیبال ساحلی رشته ورزشی مورد علاقه شماست؟ اگر پاسختان مثبت است بازی Beach Volleyball World Cup را هم می توانید امتحان کنید. والیبال ساحلی این بازی شبیه سازی ویدئویی یک بازی تابستانه والیبال است. با صعود به مراحل بالاتر می توانید به مسابقات قهرمانی جهان، با شرکت 16 کشور دنیا راه یابید و برای بدست آوردن جام جهانی والیبال تلاش کنید. با وجود بکار گیری گرافیک نه چندان بالا برای بازی Beach Volleyball World Cup، شما می توانید به راحتی بازی را با حجم کمی دریافت نمایید و بر روی هر نوع سخت افزاری از دستگاه های اندرویدی اجرا نمایید. بازی پیش روی شما دارای مراحل مختلفی می باشد که با رسیدن به مراحل فینال، به مراتب سخت تر خواهد شد.

اندروید 2.3 و بالاتر
38.25 مگابایت

دانلود Beach Volleyball World Cup v1.0







تاریخ : یکشنبه 93/6/23 | 10:25 صبح | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()

مسابقات سرعت در شهر با Need for Drift v1.45

با بازی Need for Drift تبدیل به یک راننده حرفه ای در مسابقات غیر قانونی داخل شهری شوید. بدین ترتیب تبدیل به ستاره رانندگی شوید و بهترین راننده شهر شناخته شوید. بیش از 30 نوع ماشین در انتظارتان است که می توانید از بین آن ها هر کدام را که خواستید برگزینید و مسابقات را انجام دهید. این مسابقات مهیج در بیش از 100 مسیر گوناگون برگزار می شود و فرصت خوبی است که مهارت های رانندگی خود را به نمایش بگذارید. اما فرموش نکنید که رقیبانی باهوش و حرفه ای در این مسیر شما را همراهی کرده و امکان پیروزی آسان را به شما نمی دهند. در نسخه جدید بازی، زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و کره ای افزوده شده است.





اندروید 2.0 و بالاتر
15.38 مگابایت

دانلود Need for Drift v1.45

  • دانلود دیتا با حجم 98.2 مگابایت

    پس از دانلود فایل دیتا...پوشه فایل دیتا را در مسیر   sd card.android.obb قرار دهید..چنان چه پوشه ای با نام   obb  یافت نشد میتوانید ان را ایجاد کرده و سپس فایل را درون پوشه قرار دهید  ......






تاریخ : یکشنبه 93/6/23 | 10:19 صبح | نویسنده : MOHSEN | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.